torsdag 16 september 2010

Bara fel väg hela tiden.

Igår fm när jag o Hilma hade vaknat o ätit o myst o snackat,
så tog vi en tur med vagnen.
Vi började gå åt ena hållet, vips så kom vi inte längre,
gick tillbaka o vips så kunde man inte fortsätta där heller,
så höll vi på, men till slut så kom vi hem efter 1½ timmes skön promenad.

Samma ska blev det när jag skulle ta en jogging runda,
började springa samma sväng som jag alltid gör men skulle sen ta en annan stig,
det visade sig att jag nästan kom tillbaka på samma ställe som jag gick in på.
Men när jag väl kom hem så hade Markus fixat jätte god mat, så de var ju tur de iaf.

Det blev även en kvälls promenad så Hilma skulle få sova lite.
Skönt att komma ut, det var iaf mkt av det god igår.

Här är lite bilder på vad vi hade gjort så Markus skulle känna sig "varmt" välkommen hem,
efter sin innebandy träning.









Idag har vi varit till Birsta och handlat kläder till lilla Hilma, och pyssel så vi kan göra inbjudningskort.
Sedan var vi även in en sväng på stan, för att köpa tyg till hennes dopklänning, och hämta en klänning som jag had elagt undan. Jag fyndade även en ny golfvagn.
Nu ligger mina små <3 och sover här bredvid.
Skulle behöva göra det jag med efter nattens sömnlöshet. Först kunde ja inte sova, sedan kunde inte Hilma ligga still, sendan vart hon hungrig vid 4 tiden, Markus började jobba vid 7 m,m..





Annika här finns bilder så du kan visa Svante :)


Hima börjar bli riktigt duktig att ligga på magen nu, / 123 smile

1 kommentar: