onsdag 8 september 2010

soliga dagar

Ja frågan är om det är slut på dom soliga dagarna eller om vi får ta del av några till,
sj hoppas jag på det sista, men man vet aldrig med väder gudarna. :)

Idag klev vi upp relativt tidigt, vi har tvättat o tvättat,
rensat igenom Hilmas garderob så nu finns det knappt några 56:or kvar,
nu är det in med 60-62. lill tjejen blir stor.

Vi har haft besök av min morfar,
vi har spacklat det gula fula rummet,
så snart har vi ett vitt o fint rum som ska inredas för Hilma.

Hunnit gjort en snabbis med farmor till Birsta,
kom hem fixade något till mig o mamma o äta,
sedan bar det av ner till golfbanan för min del,
vi gick 1-9,10,18.
Jag gick match mot BA o morfar mot Tomas.
det slutade med att vi förlorade med 1-0.
men å andra sidan så gav jag dom 3 gratis hål.

Ikväll har vi myst med te o en liten titt på Idol.
Vilken tjej den där Agnes var, ojj ojj.
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1803430

och igår var det ju så klart han som kom tillbaka med världens revanch.,
Go för det, bra jobbat.

Måste tillägga att min käre bror tog o sköt sig en älg idag,
kanon, Markus jaktlag fick två igår..


+

= sant :)

Nä nu blir det natta, har precis prata med min stora Kärlek,
så nu kan man sova gott, O lilla älsklings Hilma sover så sött här bredvis i sin korg.
Finns det något bättre än detta liv, nä jag älskar det verkligen.

Har även gått o filurat på en del hemlisar,
hoppas dom går i uppfyllelse någon dag.

I morgon bär det av till Bollsta.. :)

NATTI NATT,. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar