söndag 24 oktober 2010

Jippi!!

Idag när jag kollade mejlen så hade jag vunnit denna underbara tävling.
Isammarbete med milk&milla.

Hos http://neccin.blogg.se/


Idag har jag även blivit Konsult för Mary kay,
så nu är det bara att skicka ett mejl om man vill anmäla sig till
en kostnadsfri klass. Du bjuder in dina kära vänner,
för en trevlig o härlig kväll tillsammans med mig o produkter för antingen
kropp, hud eller smink :) Du väljer själv vad du vill rikta in dig på.
Givetvis så är det ju värdinnorgåvor som delas ut. Och en massa härliga tävlingar.
Kommer ha Öppet hus någon dag under November, återkommer med datum. :)
Så passa på att komma förbi då och prova alla härliga produkter.
min nuvarande mejl Soffan56@hotmail.com

Besök gärna min hemsida http://sophie.eden.marykay.se/
Kan hända att den inte har kommit igång än,
men borde göra det inom någon dag.



Nu har jag lagt lilla Hilma för kvällen så ska passa på att sova jag med.
Imorgon blir det åter en behandling av laser, för armarna.
Och ryggen ska han även få kika på. Har fruktansvärt ont nu.

Idag hade vi även besök av svärmor o svärfar, som var på väg
hem efter deras golfresa till spaninen. Svante tog och slog till med en eagel. :)
Nedräkningen till Hilmas dop har börjat,
detta kommer gå bra, har det under kontroll så här långt iaf.

Tack o hej
mvh Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar