onsdag 13 oktober 2010

Detar i dessa underbara tävlingar!

Jag tävla hos
om ett presentkort värt 250:- hos http://barntavlor.se/


tävlingen pågår till kl23 ikväll, 23/11

----------------------------------------------------------------------

Jag är med och tävlar om denna

Tävla du också!

videoövervakning
Tag chansen och bli en av två lyckliga vinnare till Philips Avent videoövervakning. Se och hör ditt barn med den senaste tekniken inom babyövervakning. Skicka in bästa julklappsrimmet på Philips Avent videoövervakning så är du med och tävlar!




******************************************************
"Jag tävlar hos Erika om ett valfritt tryck från Studio NELE.
Tävla HÄRdu också"

Tävlingen pågår t.om 6 dec.

****************************************************
Nu kan du vinna en katvig body från Milk & Milla,
välj själv vilken färg och storlek upp till ett värde av 250kr.







*************************************************************
Jag är med i utlottningen av ett presentkort värt 500 kr från kidstore.se
i Therese blogg http://tostberg.blogg.se/, var med här du också"

KIDSTORE är en härlig barnbutik med snygga prylar & coola barnvagnar från bl.a bugaboo, samt ett härligt sortiment utav barnkläder i åldrarna 0-8 år. Det finns även heminredning, mammakläder, barnvagnstillbehör, leksaker och kalasartiklar.

Har du möjlighet så tycker jag även att du ska besöka deras fysiska butik som ligger i centrala Sundsvall.

2 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar! Men för att din länkning skall räknas behöver du även länka till min blogg, alltså själva tävlingsinlägget, detta: http://joosefinea.blogspot.com/2010/10/tavling-karamell-design.html

    SvaraRadera
  2. Får jag tipsa om tävlingen jag har hos mig?
    Kom på ett namn för en produkt, medar som man fäster på vanliga spjälsängen för att göra den till en vagga, och tävla om en upplevelsebox till ett värde upp till 1000:- från LiveIt.

    SvaraRadera