torsdag 7 oktober 2010

Tråkigt torsdags väder!

Gårdags kvällen var väl kanske inte den bästa,
men man kan inte alltid vara på topp.

Idag har jag o Hilma tagit en lång fm promenad i detta tråkväder.






sitter nu bredvid Hilma i sin säng, och har lite telefon tid,
har så många jag ska hinna ringa.
måste nästan ta och göra en checklista. :)

Synd bara att det ska vara sån telekö överallt.,
Blir måttligt less på det.

var in på http://www.blaelefant.se/product.asp?product=4745&lang=se
Gu vad man vill att hon ska bli stor så hon kan leka med sådant. :)

http://www.neanobelle.se/Galleri.htm
hittade även denna sida, och gu vad mkt fina kläder o idéer det finns.
Blir så sugen på att börja sy igen. Men det kommer väl det också,
när det blir lite mer sömn på dagarna för Hilma.

Har iaf skickat efter mönstret o band till dopklänningen,
så det borde komma vilken dag som helst,
Skickade även efter lite kläder till mig o Hilma igår.
Dock var en  klänning o en cardigan restad så det kommer senare. längtar. :)
Tydligen ska mitt armband snart också komma ev imorgon fredag.
Spännande om det blir som jag hade tänkt mig.

Besök gärna ovanstående länkar.

Ikväll blir det nog en tur till Ljustorp,
så Markus får vila ut sig efter en hård arbetsvecka,+ jourvecka.

Håller på med en blogglista över mina vänners/läsares bloggar.
Kommentera gärna ifa ni vill vara med, lämna er bloggadress :)
Då blir det lättare för oss alla att kunna kika förbi snabbt o enkelt.


En som myser o har det bra :)

© sophie

2 kommentarer:

  1. Tack för det fina kortet!!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. ÅÅ,det var ju så lite. :)
    Vad glad jag blir att du såg det,
    eller gammelmormor kanske sa till dig.

    Är det ok att länka till din blogg från min sida??
    kram från oss

    SvaraRadera