fredag 12 november 2010

Åter en dag med fallande snö!

Dagens morgon bilder.
Lika glad o busig som alltid.




Igår gjorde jag o Hilma en alldeles egen Pepparkaks burk.
Så här blev den. :)
Före.


 
Efter,

När markus var på träning igår kväll så tog jag o Hilma oss en kvällsprommis.
Vi flyttade om hennes hylla, fixade över den lilla garderoben till det grå rummet,
och fyllde den med mia MK produkter. :)
Sedan åt hon gröt och till efterrätt fick hon blåbärspuré,
då såg hon ut så här,




Kom på det att jag skulle ha fått detta på posten,
men det har inte kommit ännu.
*Tröja från HM
*Ljuslykta iform av ett hus från Jotex
*Film
*Ny klänning

Måste ta o kolla upp detta idag.
Men har jag hunnit med det, NEJ..

Tog en tur till birsta för att köpa mat,
samt annat pyssel.
När vi kom hem var det matdax för Hilma,
sen tog vi en tur till returstationen,
Sen har jag stått i köket i över 3 timmar.

Bjöd mamma o pappa samt bror med tjej på 3 rätters.
Gott blev det, mmm om jag får säga det själv.
Förrätt: Tomatskivor med rödlök, fetaost o en brödskiva
Huvudrätt: Fläskfilé med potatiskaka, rödvinssås, bearnaise, samt en fräch sallad.
Efterrätt: Hallonsorbé med en liten skvätt Dooleys
Toppad med choklad o en lite strimma vaniljglass.

Nu sitter vi i Ljustorp hos mor o far,
det blev jakt för Markus del imorgon,
så då passar jag på medans man kan få barnvakt. :)

Har fått klartäcken så nu blir det snart två nya tävlingar,
som kommer att läggas upp här på bloggen.
Håll ögonen uppna.
Kan avslöja att http://namnnappen.se/ o http://elsasanglar.shop.textalk.se/
Är snälla sponsorer, tack snälla ni än en gång.

Nu Idol med tillhörande snacks. mmm :)
Ha det bra,
mvh Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar