måndag 22 november 2010

Lycklig!

Nu när jag var ut o hämtade posten,
så hade HILMA fått en jätte fin tavla från http://www.studionele.se/
tack snälla för ett otroligt bra jobb, blev så otroligt glad.






den såg ut så här fast med Hilmas uppgifter. :)
har tappat bort min kamera sladd, men så fort den kommer tillbaka,
 ska jag lägga ut riktiga bilder.


Om du är intresserad av liknande tavlor kika in HÄR!
Ange FLORAFIE så får du 10%
Hon är super trevlig o jätte duktig,
snabb leverans. :)
Perfekt doppresent, födelsedagspresent el varför inte en härlig julklapp.



Nu ska jag o Hilma gå på en promenad o posta några paket,
Det verkade som om det var väldigt kallt ute idag,
men tydligen finns det ju bara dåliga kläder inget dåligt väder, hihi

Sen vill vi så klart gratta världens bästa FARMOR & SVÄRMOR,
Hipp Hipp Hurra, på din födelsedag!
Önskar Hilma  Sophie


Hilma med farmor 8 dagar gammal!


Ikväll blir det Makeup Klass hos Emma med MK produkter,
ska bli så skoj att komma ut o träffa mina vänner, :)


Nu på återseende,
mvh Sophie o Hilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar