måndag 8 november 2010

Man kan inte hinna allt!

Som alla kanske känner till så hinner man inte alltid det man ska eller lovar.
Igår blev det så mkt annat ivägen.
Markus hade träning, jag borrade upp några tavelhyllor i V-rummet,
Så nu pryder lilla Hilma vår vägg. :)
Sen var det de ena med det andra.

Idag har jag o Hilma varit iväg till sjukgymnasten,
han knäckte till ryggen min så ojj ojj, sen har han återigen tejpat den.
Nu har jag äntligen fått några övningar som jag ska träna med.
Så förhoppningsvis ska det väl bli bättre.
Har aldrig varit så trött som jag är nu, men det kan bero på att jag inte sover så mkt.
Men Hilma hon kan sova hon.
Idag fick jag väcka henne vid 10.30 för att vi skulle hinna med oss.
Vi han även träffa mormor o en gamnal klasskamrat till mig,
som även hon har fått barn nu. :)


Igår skulle jag beställa några kort tänkte jag,
men innan det var klart så hade det trådlösa internet, krånglat så jag hde ingen anslutning.
Ska försöka hinna med det idag ist.
Men först måste jag hinna med allt annat innan Hilma vaknar. :)
Nä nu måste jag börja med allting som ska göras,





Glöm inte att delta i dom härliga tävlingarna
se länk: http://florafie.blogspot.com/search/label/mina%20T%C3%84VLINGAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar