söndag 21 november 2010

Mina TÄVLINGAR!

Denna gång i sammarbete
med Saralidesign



Nr1
Storlek 60*33cm.
Största dekalen med Nalle Puh & vännerna
 mäter ca 50*32cm.
Denna väggdekor passar bäst på ljusa underlag då det finns en vit kant runt motiven.

 Nr 2
Storlek
ark: 33*60cm. Monterat mäter det ca 70cm brett.
 nr3
Storlek
ark: 70*50cm. Monterat blir det ca 1m högt.
                   **********************************************************
Lämna en kommentar vilken du skulle vilja vinna,
ett STORT + är om du kopierar bilden o tipsar om denna tävling på
din blogg eller via mejl.

För er som inte vinner gäller 3 för 2, den billigaste på köpet
+ frakt.

Gå in o kika på Saras wallies HÄR!!






Tävlingen pågår till den 12 Dec
Lycka till!
mvh Sophie

36 kommentarer:

  1. Vill gärna vara med och skulle vilja vinna nummer 3 till mina döttrar som ska börja dela rum efter jul - kul att dekorera med något som de båda älskar ;)

    linda.ekstrom(AT)live.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med och tävla. Skulle i så fall vilja vinna nr 3!

    I somras flyttade vi in i vårt mycket efterlängtade radhus och våran dotter på 1 år fick då ett eget rum som hon verkligen älskar. Jag har lagt ner hjärta och själv på detta rum och är supernöjd med resultatet, men just väggarna skulle behöva något extra! Och då hon älskar Hello Kitty och just lärt sig säga "Katt" så vore det helt perfekt!

    Jag har länkat här: http://villvinna.blogspot.com/2010/11/wallies.html

    SvaraRadera
  3. Hej nr två skulle passa fint här hemma
    Må väl
    Eva

    SvaraRadera
  4. Jag är med. Skulle vilja vinna nr 1. Ska snart bli faster och skulle vilja ge den till min bror och hans sambo och sätta upp den i barnrummet. Vem tycker inte om nalle puh ? :)

    (emmis_soet@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Jag sitter här på mitt kontor och framför mej har jag en vit vägg som är tom. Skulle verkligen vara uppmuntrande med att ha fåglarna där framför mej. Alltså bild nr 2. Ibland vill man vinna extra mycket, så här håller jag tummarna jättehårt!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag skulle vilja vara med och tävla om den 2:a och den 3:e bilden :)
    Piffa upp lilla Melodys rum med söta Hello Kitty :) Hon älskar Kitty!!
    Den andra skulle vara jäkligt snygg antingen i hallen på övervåningen eller varför inte för att piffa upp badrummet :)

    Självklart kommer jag skicka mejl till alla jag känner och länka dem till dig:)

    Kram från Marlene, Markus o Melody

    SvaraRadera
  7. Hej! Är gärna med och tävlar, vill vinna nr1 Nalle Puh, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/dekal-12-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna tävla om nr.2
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Nr1 vill jag vinna till min son. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hejsan, jag skulle välja nr. 3 om turen är med mej.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Hei. Nr 2 var nydelig:) Håper jeg er en av de heldige.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Har jag turen att vinna vill jag ha nr 2 :-)
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-wallies.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  13. Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha nr.1. Hade varit en perfekt julklapp till min mamma då hon verkligen älskar nalle puh! :)

    i_love_jesse_mc@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Eftersom min stora flicka på 3 år är en "pirat-tjej" skall allt vara vitt/rött/svart/döskalligt i hennes rum, men lillasyster på 4 månader har fått ett ljuslila rum där Hello Kitty motivet skulle vara perfekt för henne att titta på från spjälsängen.
    Mvh Terese
    terese.rhodin@comhem.se

    SvaraRadera
  15. Alla var ju jättefina men nummer två är väldigt ljuvlig - en lugnade wallie. Skulle passa perfekt här!
    Tipsat här:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2010/11/23/4010734-tavling-vinn-wallies/

    SvaraRadera
  16. ohhhhh vad jag vill vinna nr 2.. så fint. vore perfekt i vårat ny målade vita sovrum

    www.frokenkok@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Är gärna med och tävlar!
    Nr 3 hade jag velat vinna!
    Mvh Anneli
    gustavssonanneli@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med och tävlar om nr.2.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/12-dec-vinn-wallies.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  19. Hej

    Jag är med och tävlar om nummer 1 som helst klart är favoriten här i vårat hem

    länkar här för extra lott: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-wallies.html

    och hoppas på tur

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej! Jag är självklart med och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/12-dec-vinn-wallies.html

    Hoppas vinna nr 2!
    Ha det gott så länge!
    MAttias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Ååå här måste jag bara vara med...blev helt förälskad i motiv nr 2 =) Såååå underbar!!!!
    Har en längre tid funderat över hur vi ska måla/tapetsera om vårt sovrum och denna gav mig massor med inspiration och skulle passa såååå bra in där =)

    Nu hoppas jag på MASSOR MASSOR MASSOR med tur....vilken julklapp det skulle bli till mig själv... =) hoppas hoppas hoppas...

    Mvh Margona
    maggan_20@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med och tävlar om nummer 3.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävlar. Jag gillar nr 2

    har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/wallie-1212.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja vinna nr 1.

    SvaraRadera
  25. Hej hej klart att jag är med och tävlar!

    Jag hoppas på nr 2, (fast nr 3 går bra den med).

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  26. Åh, jag skulle verkligen vilja vinna nummer 3 och överraska min sambo med. Hon älskar verkligen Hello kitty & detta skulle kännas som en perfekt julklapp till henne! Så nu hoppas jag på vinst! =)
    Lindamarie@live.se

    SvaraRadera
  27. jag skulle vilja vinna nr 1:)

    länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/december/12-december-wallies.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är med och skulle vilja vinna nr 1 :)

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  29. Vi som älskar Hello Kitty hoppas såklart på nr 3.

    http://evamar.blogg.se/2010/december/vaggdekor-12-dec.html

    SvaraRadera
  30. Jag är med och tävlar. Skulle vilja vinna nr 2.

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag skulle vilja vinna nr 1.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag vill vara med och tävla om nr 2 som skulle bli helt perfekt på väggen ovanför vår soffa.

    Jag har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavling-wallies-1212.html

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  33. Skulle vilja vinna nummer 2. ;D skulle passa perfekt ovanför sängen. ;D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  34. Vill absolut vara med och tävla och har jag turen på min sida så skulle jag vilja ha nr1. Den skulle bli toppen på min lilla Majas rum som vi håller på att fixa till nu

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-wallies.html

    Håller tummarna
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är med och tävlar. Skulle vilja vinna nr 3 till min dotters rum :)

    mail: in_88@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Nummer 3 skulle jag vilja vinna

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera