tisdag 9 november 2010

TÄVLING!!

 Denna gång i sammarbete med http://blaelefant.se


Beskrivning:

Jättefin tygpåse i naturfärgat linne med röd och vitrutigt bomullstyg på insidan och med en söt pepparkaksgubbe i tyg som en fin detalj. Söt och praktisk förvaring med handtag som gör den lätt att bära med sig eller hänga upp på väggen i barnrummet. Passar även fint i köket för att gömma undan diverse små ting eller att lägga pepparkakorna i. Maskintvätt 30 grader.
Mått: 10 x 10 cm / 18 cm hög

Allt du behöver göra är att:
lämna en kommentar varför just du ska vinna den,
ett stort + är om du länkar till mig via din blogg eller tipsar vänner på mejlen.
Låna gärna bilden ovan.


Lycka till!
Mvh Sophie


Tävlingen pågår t.om 30 Nov
Vi tackar så klart http://blaelefant.se/ för denna fina gåva. :)

28 kommentarer:

  1. Ojoj så söt påse! Skulle vilja vinna den för att ge barnbarnet julgodiset i den. Hoppas med tummar och tår på att jag vinsten får. Varma hälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej! Är jättegärna med och tävlar om denna fina julpåse, jag vill vinna bara för att den är så fin. Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/tygpase-20-nov.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med, jag vill vinna därför att de fina påsen vore perfekt att gömma en liten morgonklapp i på julafton :-)
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-fin-pase.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag skulle gärna vinna den och fylla den med julgodis, glögg och andra härliga jule-ting och ge till min mamma i julklapp. Hon skulle bli sååå glad!
    Jag länkar inte detta inlägget i min blogg eftersom min mamma läser där, men jag delar på FB istället! :O) (Liselotte Sager)

    Hälsningar Lotta
    lotta_sager@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. En pepparkaka hit, en pepparkaka dit,
    massa pepparkakor vill ja ge, i denna fina tygpåse till mitt barnbarn som en lite julgåva.
    Ist för en massa julgodis.

    Hoppas på lite pepparkaksbak framöver,
    tipsar mina vänner på mejlen,

    Tack för en bra blogg,
    mvh Britta

    SvaraRadera
  6. Den hade gärna fått agera"nappburk" nu under juletider! Mysigare än den hemska plåtburk jag använder till det nu.. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hejhopp! Den här tävlingen är jag gärna med och tävlar i!
    Skulle gärna vilja vinna den här till dotters rum. Ännu en sak att julpynta med på hennes rum som inte kan gå sönder i hennes upptäcktsresor i gåstolen. Skulle passa utmärkt att hänga på väggen att förvara tex. nappar i :)

    Har länkat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/jultygpase-3011.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill absolut vara med och tävla om denna
    ju(v)liga tygpåsen!
    Om jag vann skulle denna få bo på väggen ovanför sonens säng i hans lilla vrå. Den vore perfekt att ha hans mediciner i. Lättillgängliga men man slipper se dom. ;)

    Jag har såklart länkat också, både till dig och till blå elefant:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavling-juvlig-tygpase-3011.html

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  9. Åh så fin premie!
    Vinner jeg har jeg lyst til å gi dette smykket til min nieses navndag.
    heihei:)
    Her vil jeg være med:)

    klem fra siv anita, swimzy

    siv_anita_pet@yahoo.no)

    SvaraRadera
  10. Åhh så fin premie, hvis jeg vinner vil jeg gi min kjæreste denne med godis oppi på julaften morgen!
    klem fra siv anita, swimzy

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med!
    Den är söt som den är utan ett speciellt syfte, samtidigt som man kan använda den till det mesta.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/30-nov-vinn-en-sot-tygpase.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  12. Jag skulle vilja vinna den söta påsen för den vill jag ge till min mamma och fylla den med pepparkakor och så en flaska glögg till det på lucia

    länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-en-sot-tygpase.html

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Gud vilken söt! Jag är gärna med och tävlar om den. Sonen är i en period när det är superkul att stoppa saker i väskor och åka iväg med flygplanet *s*, hoppas på tur i tävlingen.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/november/tygpase-3011.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  14. Hejsan, en jättesöt liten "julig" påse som jag vill fylla med lite hemlagat julgodis och överlämna till min rara granne.
    Deltar med 1 lott.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  15. hej
    jag är gärna med och tävlar och tycker det är en jättefin tygpåse som jag skulle bli glad att vinna, anledningen är nog mest för att jag skulle bli väldigt glad
    jag har länkat till min blogg för en extra lott
    http://thisisliz.blogg.se/2010/november/tygpase.html

    SvaraRadera
  16. Vill självklart vara med. Hade fyllt påsen med julens gotter - frukt, glögg och choklad och gett till min älskade syster i julklapp.
    Har länkat. http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/tygpase.html

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag är självklart med och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/30-nov-vinn-en-sot-tygpase.html

    I vår familj har julpysslandet tagit en enorm fart och jag blir galen på allt som ligger runt och "skräpar", tänk att få förvara allt i en söt påse som denna! hoppas på tur!
    Ha det gott så länge!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med och tävlar och har länkat här: http://villvinna.blogspot.com/2010/11/tygpase.html

    Jag vill vinna eftersom jag är fullkomligt tokig i att baka. Under julen är det jätte viktigt för mig med hembakat, bakar nästan varje ledig stund och gör även massvis med julgodis. Bjuder sedan nära och kära på adventsfika. Skulle ha korgen till pepparkakor, tryfflar, kolor och annat gott som snart ska göras här hemma.

    SvaraRadera
  19. Hejsan! Jag skulle vilja vinna för jag tror att pepparkaksgubben önskar sig en pepparkaksgumma till jul :)

    ninafors@hotmail.com

    Tjingeling!

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna ha en chans att vinna för att göra vårt hem pysselrum julfint. Saxarna skulle få en ny plats över julen i denna.

    SvaraRadera
  21. Jag vill absolut vinna den söta julpåsen. Den kulle liva upp min annars trista lägenhet jätte mycket inför jul!

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med i kampen om den söööta pepparkaksgubbe-påsen. Delat länken med bild på min FB!
    Elisabet

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar!

    Jag vill gärna vinna den eftersom jag tänkt gömma min sons julklapp i den på julaftonsmorgon :D

    SvaraRadera
  24. Är gärna med och tävlar! Jag hade velat vinna den så jag kan stoppa i en flaska glögg och lite pepparkakor och ge till min brors familj som ställt upp som barnvakter när jag legat på sjukhus.
    Mvh Anneli
    gustavssonanneli@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag är supergärna med och tävlar =)

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jessica Rankinen27 november 2010 01:46

    Jag skulle vilja vinna påsen då jag gillar lite annorlunda och personliga julpynt. Denna skulle jag bli ensam om och den skulle pryda vårt nya hem perfekt i dessa kommande juletider :-)

    jessica_rankinen@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Väskan skulle bli en perfekt gott-gömma! Vi ska nämligen inte köpa några julklappar i familjen iår men jag tänkte fixa ihop en samling goda ostar, vin, godis och sätta i (förhoppningsvis) den vackra väskan du lottar ut :)
    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och vill vinna för ja, jag blir snäll av pepparkakor och det behövs just nu,

    SvaraRadera