torsdag 11 november 2010

Vinst!!

Dagens morgon bilder på lillskruttan.



Idag har jag o Hilma varit ute o åkt pulka, gick betydligt mkt bättre idag än igår. :)
Skönt att veta att det funkar. Vi tog oss en promenad bort på gatan.
Hon verkade tycka det var skoj. Sen bytte vi ut pulkan mot vagenen, och gick till
returstationen med massa tidningar, postade ett paket o köpte lite mat, 2st nya filmer o ett pepparkakshus.
Som vi ska fixa med till första advent. Hihi

Hilma provar sin nya pulka :)

Första gången Hilma såg snö 10/11-2010

Så här fint hoppas jag det kommer bli. :)


Härliga filmstunder som jag o Hilma kommer få tillsammans. :)

Nu har jag o Hilma varit ut på en promenad med Lova o mamma Ida,
Sedan följde vi med dom hem o kikade på deras radhus, likt vårt men ändå olikt.
Så skoj med alla finurliga lösningar. :)
Hilma var nog jätte trött hon har nu sovit i snart 2 timmar, lill gumman. 

********************************************************************

Här kommer en bild på Hilmas Muffins,
som nu är färdig dekorerade.


Lycktan är nu på sin plats,


**************************************************************************** 
Wihoo!
Vann en tävling på http://barnsemester.se/
där man skulle hitta 15 gömda julklappar.
Jag vann ett presentkort hos http://barntavlor.se/
Jag som bara älskar dom tavlorna.
Ska verkligen välja ut något speciellt nu åt Hilma.

Passa på du med nu firar hon 100 dagar och har bra erbjudande. :)



Tack o Hej så länge,
/Sophie

1 kommentar:

  1. Hej! Ny tävling på min blogg http://joosefinea.blogspot.com/2010/11/tavling-snork-retro-design.html

    Välkommen in och delta!

    SvaraRadera