fredag 13 maj 2011

Äntligen igång igen!

Idag har jag verkligen velat blogga men då har det inte fungerat.

Den har varit ned stäng hela dagen, *suck*
Men nu så. :)

Jag och Hilma drog oss till halv 11 idag innan vi klev upp.
Riktigt skönt måste jag säga.
Hon sov max 1 timme igår, så hon tog väl igen det imorse ist. :)
Det har ju fortsatt att regna och varit trist väder.
Så vi har haft en mysig inne dag, förutom när Hilma låg ute på altanen o slumrade.

Ikväll var vi bort bjudna på Hemmagjord Pizza hos I & T. Mmmm..,
En riktigt mysig kväll, som uppskattas stort av oss.
Vi längtar tills vi ska komma o så morötter potatis m.m i ert fina land.
Dock just nu gräsland. hihi

Här är lite bilder från Hilmas 11 månaders dag. :)

Finurliga damen

Hilma bakar smarrig HallonPaj 



Hilma fick fina leksaker, kläder av mormor o morfar  

Kläderna är av märket Villervalla & Me Too
Stolen var en present från mig o Markus  

Och massa skojjiga Ballonger 


Började skriva på ett inlägg förut idag, så det får komma nu ist.

Igår var det riktigt spännande för Eric Saade i semifinalen, av Euorovision song contest.
Som tur tog han sista finalplatsen, av totalt 19 länder. Bara 10 st gick vidare till finalen.

En bra låt som jag tyckte skulle ha gått vidare var
Latvia med gruppen Musiqq & Angel In Disguise.
Grann landet Danmark hade också en bra, lit mesig kanske men men.

Tyskland gör ju något som ingen annan har gjort.
Som låter Lena ställa upp för andra året i rad.
Men den är absolut inte bra i mina öron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar