tisdag 24 maj 2011

Bilder från dagens fixa av lekstugan!

Borstad & Skrapad, --- Grundmålad

Ragge håller koll på Hilma 

Hilma & Morfar busar med varandra 

Ragge på jakt 

Hilma gillade sin kommande lekstuga,
hon levde rövare i sängen :) 

Mina underbara tulpaner som jag köpte när vi var i Holland 

Så här såg det ut för 18 år sedan,
Då morfar gjorde Sofiero till mig. 

Pappa & Morfar bogserar lekstugan till sin plats. 

Mormor fixade fika i trädgården, under tiden. 

Idag har jag o morfar alltså hunnit med att borsta, skrapa, skurat & gundmålat lekstugan.
Imorgon ska vi fortsätta att grundmåla brokvisten som blev skurad idag,
och måla den riktiga färgen "Äggskal" runt om.

Nu ska det vilas, är helt slut efter de senaste dagarnas träning.
Söndag, golf 18 hål, igår var det ett grymmmt Pace pass + målning,
idag skrapning & målning..,.

Hilma har nu börjat gå några steg själv, jippi,
Stå upp själv, kan hon nu göra länge.

På återseende mina vänner.
/ kramar från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar