onsdag 25 maj 2011

En FullSpäckad Dag!

ÄNTLIGEN!!
Nu har jag äntligen Egentid. Igår var jag uppe till halv 2,
så skönt att bara vara för sig själv. Kunna tänka klart utan att behöva passa andra.
Nu på kvällen har jag hunnit med en hel del.

  • Träning Aerobicinterv. 75 min
  • Målat klart den gamla blomlådan, kökshyllan
  • Städet, Städat & Städat
  • Plockat massa disk, i & ur diskmskinen bla
  • Tagit en promenad till återvinningsstationen
  • Rensat upp på framsidan
  • Fixat med den lilla örtträdgården
  • Hängt klart tvätten
  • Fixat med beställningar
  • Satt up den söta hyllan i köket
Bilder kommer imorgon, batteriet är på laddning. :)

Nu till DAGEN som varit,

En dag med mkt på schemat.
Hilma som till halv 11 imorse, sen bar det av mot Ljustorp o Hilmas lekstuga.
Idag har vi grundat o målat o målat. Morfar har även tagit sig an dörren samt fönstret.
Som skulle slipas o oljas in, innan man kan måla det.
På fre fortsätter vi nog med mera målande, kanske vi hinner med insidan en gång också.

Sen skyndade vi oss hem för träning,
men innan det han jag med lite skaker här hemma.
Träningen var som sagt Aerobicinterv. 75min
- Grymmt jobbigt var det, men så otroligt att man kan använda varje muskel.

Äta middag bör man annars dör man.
Efter det var det dags för Grays anatomy, vekcans höjdpunkt.
Lite Big brother blev det också mellan allt plock o städ.

Så nu sitter man här, helt själv, lungt och tyst.
Det kan inte bli bättre. :)
Ska försöka hinna med lite nytta, innan det blir sängen och god natt.

Imorgon ska vi på Drakborgen en stund, sedan blir det loppisturen med Lisa. :)

Igår vann jag tydligen en auktion på tradera,
kika in vilken fin. :)
Längtar tills den kommer hem hit.


















Ni glömmer väl inte att kolla in mina smycken,
Halsband just nu 75:- st oav tidigare pris, först till kvarn.

1 kommentar:

  1. Härligt att du är med och tävlar om en skötväska ifrån Willwin hos mig, önskar dig lycka till!

    Kram Sanna

    SvaraRadera