söndag 22 maj 2011

Vilken Härlig SöNDag!

Vilken kanon Söndag,
Hilma sover hos mormor & morfar. Hon hade sovit från kl 20.-08.
Duktig flicka. :)

Själv klev jag upp halv 9, fast jag har sovmorgon,
Man är bra puckad ibland. hihi.

Igår målade jag och Lisa framsidan för andra gången.
Markus ska få ta det som är längst uppe.
Jag är väl inte super nöjd över färg valet, men så är det när man bor i radhus.
Det blir bättre sen.
Efter målningen var det tvmys.
Trodde jag var trött men jag var vaken till halv 2.
Satt uppe och fixade med massor som jag inte annars hinner med,
otroligt skönt. :)

Markus kom hem halv 4, go o glad efter att ha firat Markus.M 30år.
Med ett besök på Wallmans o en tur på stan.

Sitter och funderar om man ska passa på att köpa lite mer färg idag,
eller om jag ska vänta med det vita. Hmm,

Kl. 12.15 går vi ut på årets första golfrunda, Jihooo,
får se hur det känns efteråt.
Men det blir iag grillning i Ljustorp med mor & far då. :)

Just det, sitter med min Hus & Hem tidning uppslagen som kom i fredags.
Bäst att jag skyndar mig att läsa den nu medans det är lugn o ro.




Här kommer en bild på min älskade lampfot,
som nog får vara naturell o inte vit

Ha det gott, allihopa,
och önska mig lycka till!
/ kram Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar