söndag 19 juni 2011

Händelserik vecka!

Denna väcka har det hänt mkt,
på 6 dagar har vi varit på 3st 1års kalas. :)
Super skoj att se de små bli så stora, man fattar inte vart tiden har tagit vägen.
Som jag har nämt förut så kändes det som här om månaden bara.

Har tappat bort min kamerasladd till min systemkamera,
där av snålt med bilder på senaste tiden.
Så typiskt det är ju nu jag vill ha in de, för att kunna färdigställa min fotobok m.m.,.

Just när jag skrev det kom jag på, att jag var ju så flitig med Hilmas egengjorda  fotoalbum ibörjan.
Det är har snart gått 1år sedan jag fixade något med den,
skärpning.
Bilderna ligger ju bara och väntar på att få komma på plats.
Som sagt sist jag fixade med det var på Bergafjärdens camping förra sommaren.

Det var på tal om att vi kanske skulle ha bott där några nätter denna sommar med.
Men ist blir det nog golfveckan i Sollefteå + Furuvik de första två semesterveckorna med lilla familjen.

De senare veckorna blir det nog en tur till Ullared, jippi för min del.
Kanske inte lika skoj för min andre hälft.
Jag tror iaf att det kommer bli super mysigt, lilla familjen i en husvagn.
Det är vägen som får bestämma vart vi kommer.

Nu åter till vad som har hänt i veckan,

Mån: Möte, Birsta, Träffa gammelmormor, Hilma älskade hennes rullator, hon sprang med den i korridorerna. Träning.

Tis: Samuel 1år, köpa en riktig skinnsandal till Hilma på Kax i Sundsvall.

Ons: Birsta, Pyssla med lekstugan, måla invändigt

Tor: Målning av lekstugan invändigt + det gröna på utsidan.

Fre:  Jobb, Idyllen inställd, = kvalitetstid för mig och Markus

Lör: Jobb, hämta Hilma i Ljustorp hos mormor o morfar, Markus sprang Indalsleden loppet.

Sön: Teo 1år, Ljustorp, Fotbollsmatch på Fagga fältet

Nu sitter jag o tittar på massa fina hus, om vi hittar en bra tomt, skulle vi gärna vilja bygga ett eget.
Den drömmen kommer nog slå in på äldre dagar då man inte behöver ha så stort. :)

Nu ska jag återgå till filmen Million dollar baby.
Den ska tydligen vara bra.

Har haft lite dåligt samvete att jag inte har hunnit med bloggen denna vecka,
men har haft så himla mkt annat, alltid är det något.
Sen nu när jag har börjat jobbat lite blir det ännu mindre tid över.

Tack och god natt.

/ Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar