måndag 6 juni 2011

Har haft underbara dagar!

I onsdags åkte vi först till Bollstabruk, och hälsade på Hilmas farmor, farfar m.fl.
Vi böds på en underbar middag när vi kom fram på kvällen.
Jag hade varit och kört ett spinningpass innan.

Torsdagen var en lugn och trevlig dag med vännerna där uppe.
Kvällen bjöd på grillning, hos Anna & Fedde.

Fredagen for vi ut till Norrfällsviken för att delta i
High coast open cup.

Lördagen var det dax för HCOC.
Jag, Hilma, Morfar, Britt, Terese m.barn
var kvar hemma i huset och lekte, vi gick upp till golfen ett tag för att se på Dårarna. hihi
Fest var det på kvällen.

Söndagen, 06.20 klev jag upp fr att spela golf med morfar.
det var helt tyst i hela huset igen var vaken förutom jag.
Ibland så är man vekligen morgonpigg.
Golfen gick super bra på tanke att det var 2 rundan i år, samt en svår bana.

Sen for vi tillbaka till Bollsta för att hämta lite saker.
Hem till oss och packa ur allt.
upp till Ljustorp för att måla klart Hilmas lekstuga, åå den kommer bli så fin.
Hem igen med Nils, Lisa & Emil för att se BB finalen,
givetvis så vann ju rätt, hejja norrland. :)

23.30 fick jag krafgt att gå ut i rabatten och fixa,
grävde om lite o pysslde, det måste ju vara fint till Hilmas 1 årsdag. :)

Hilma fick sova över hos mormor o morfar,
så att jag och Markus ska kunna måla klart vårt hus och allt vad det innebär.
Ska nu skynda mig ut och göra klart mitt, medans Markus får sova ut.
Nu är kl. 11.03 märks att han behöver lite extra sömn efter helgen.

Senare idag ska vi firar Ingela som har fyllt år.
Vi ska även ta en golfrunda bara jag och Markus.
Känns otroligt bra att bara få egen tid med varandra.

Nu kör vi,
bilder kommer senare, glömde den i Ljustorp inatt.

kramar från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar