torsdag 30 juni 2011

Sista Juni!

Sista juni, och vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna.
Det verkar aldrig slå fel, så fort man har jobbuppdrag blir det strålande sol.
Tusan också jag som ska ut med tjejerna på Lör, kommer se ut som en blekt fiskbulle.

Tydligen ska det inte bli allt för bra väder imorgon,
trist att börja en ny månad på det viset.
Det sägs att det ska vara motsatta vädret gentemot vad det var innan midsommar.
Så peppar peppar ta i trä att det blir fint. :)

Vi hade en gång en dröm om ett hus,
nu verkar det som att den inte kommer gå i uppfyllelse.
Vaknade allt för tidigt imorse av ett sms, med ett nytt bud.
Vi ger upp, och hoppas drömmen kommer åter.

Allt ska väl ha någon mening, det blir säkert bättre nästa gång. :)

Åter till verkligheten, Hima har varit hos mormor o morfar sen igår.
Dom har badat o myst, Hilma ville bada upprepande ggr.
Mamma han bara byta badkläder på henne, så var hon nere i vattnet igen.

Man fattar inte hur mkt man kan sakna sitt barn, först kan man tycka att det är lugnt och skönt.
Men när man väl kommer hem, och man har en underbar dotter som kommer och möter en i dörrppningen, med ett leende och säger Mamma. Då smälter man som smör i solsken, och ögat är inte torrt längre.


Jag har ju som tidigare nämt att jag har tappat sladden till kameran,
nu är den iaf återfunnen, dock har jag glömt kameran hos mor o far.,.

Bilder från Midsommar m.m får komma inom kort.,.



Härliga Vita Trädgårdsblommor/ Vildblommor.
  • Maskros
  • Lavendel
  • Hundkex
  • Diamind frost
Nu ska jag ta mig en löptur, på återseende,
Kramar / Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar