torsdag 25 augusti 2011

Silverskrinet!


Idag kom ett efterlängtad Halsband från Silverskrinet
På ena sidan står det Hilma & på den andra sidan Ulla-Britt.
Nu kan jag bära med mig min kära Mormor och min älskade Dotter varje Dag.
Tack snälla Silverskrinet för detta otroligt fina halsband. :)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hos Silverskrinet finner du massa fina varianter,
på olika Silver el Guldsmycken i en enkel och stilren form.

Välj mellan kraftiga silverstavar, eleganta klassiska silverbrickor eller små minibrickor.
Namnsmycken kan fås både på halsband och armband.

Någon av dessa underbara smycken, finns det alltid plats för i ens vardag.
El varför inte ge bort till Bröllop, Dop, Morsdag/ Farsdag, Födelsedag m.fl

Jag rekomenderar verkligen Silverskrinet,
det är Snabb lev, otroligt bra Service
Och super Fina smycken till ett bra Pris.


/ Sophie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar