tisdag 2 augusti 2011

Utflykts dag med lilla Familjen!






Hilma rätt nöjd med sin tillvaro på Lörudden.


Skylt, Rosa Melamin bytta från Rice, Glsa skål från Du Nord.


Kläder från PoP, samt H&M.


Först började vi med en härlig sovmorgon till 9,30.
Sedan bar det av mot Birsta för att fixa några små grejor.
Pappa M handlade bla lite kläder till Hilma på PoP.

Sen hade vi bord på Lörudden. Ååå så gott det var. :)
För min del blev det:
Vitlöksbröd till förrätt.
Pepparlax till varmrätt
Till efterrätt blev det lite av Hilmas pankakor & glass.

Ett stopp på Nordljus i Njurunda var ett måste,
hittade super mkt fint, har ju dock inte råd med allt.
Men lite blev det iaf. :)

Vi besökte även Tre små busfrön, där vi också fyndade lite.

Bad i Lögdösjön hann vi också med. Det var förfånansvärt varmt där.


Mina Drömmars HUS Är till Salu!
Detta hus har jag alltid drömt om sedan jag var ett litet barn.
Dock är det världens konstigaste tomt, ingen sol & alldeles för dyrt bara för ett hus.,.
Men men drömma kan man ju få göra. :)

1 kommentar:

  1. Haha...va roligt! Jag såg detta hus på hemnet idag och tänkte att det där måste ju bara vara Sophies drömhus!!Ni verkar ha haft en mysig dag idag! Kram

    SvaraRadera