torsdag 21 mars 2013

Leende!

Imilia är alltid så glad nu när hon vaknar på morgonen.
Hon har även börjat med att hon vill krypa iväg och kika runt lite.
Efter hon har kollat läget kommer hon tillbaka till sängen, och vill komma upp och mysa.

Denna bild tog igår morse.

Igår kväll somnade hon i bilen på väg hem efter firandet av min morfar som fyllde år.
Det var väl strax före 20.
När jag kom hem efter att ha varit och köpt två presenter till mig själv på Birsta.
Så sov hon i stolen. Jag bar upp henne och gav henne en lite slurk, innan hon somnade i sin säng.
Vid 22 tiden ropade Hilma och hade ont i fötterna, givetvis vaknade även Imilia.
Men Markus gav henne välling, och hon somnade om på en gång.
Hilma däremot, kom över till oss efter jag hade masserat hennes fötter..

Imorse vaknade jag strax innan kl 06 av att Imilia höll på i sin säng.
Hämtade henne och bytte bölja, sedan fick hon också komma in till oss.
Alltså hade hon klarat sig i över 6 timmar utan välling.
Jihoo det verkar som att jag kan börja sova om nätterna snart. :)
Hoppas hoppas iaf.

Nu sussar hon gott ute i det fina vädret.
Ska passa på att göra undan lite saker här hemma som jag har på min lista.
Riktigt bra det där med lister, tycker jag. Lätt att bocka av, och fylla på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar