tisdag 19 mars 2013

Usport!

 
Idag var jag en sväng på Usports utförsäljning.
Jag var inte ensam om man säger så. Det var kö för att komma in och ut.
Men jag fyndade ordentligt kan man säga.
 
Kön var över 100 m lång kl. 09,57

Tjejerna var glada när jag kom in med kassarna
 
Hilma fick:
2st par cross gummistövlar, tydligen best i test
1st fleece dress
1st Molo fleece jacka
pannband
Didriksson vantar
Hestra tunna finger vantar
3st par ullstrumpor + ett par till Imilia
fleeceluva (rånarluva)

Jag fick:
Gummistövlar Tretorn
löpar skor Reebok
Dryckesbälte
2st tränings t-shirt
Träningsbyxor
 
Markus fick:
Mjukisbyxor Puma
Armbågsskydd Reebok
Badmintonraket Wilson
Innebandymål 

Mina träningskläder var perfekta och de är jätte sköna.
Även mina nya stövlar var kanon.

Hilma passar på att mysa i soffan med plattan.
Matchande lurar och fodral. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar: