onsdag 27 mars 2013

Utvecklingssamtal!

Imorse när jag hade lämnat Hilma, skulle jag få gå på ett utvecklingssamtal.
Allt var bara bra, fina bilder och ord.
Det märks att Hilma har utvecklats otroligt mkt den senaste tiden.
Det kommer nya ord och meningar hela tiden.
Bäst är när hon säger att hon - Jag Älskar Milla :)

Hilmas pärm där de samlar foton, bilder m.m

Imili som jag trodde skulle somna på vägen dit,
men som fick höra fin sång från Hilma kunde inte riktigt koppla av.
Så även hon var med på samtalet. Snärt är det hennes tur att få börja på förskolan.
Tänka sig så snabbt tiden går.
 
På väg hem från förskolan, för att åka på babysång.
 
Imilia var så trött så hann att somna i stolen medan jag packade det vi skulle ha med oss.
Och när vi hade åkt en liten bit på gatan, mötte vi Lotta som var ute och gick.
Så vi vände och gjorde henne, Saga & Rufus sällskap ist.
Imilia sover än, så hon behövde verkligen denna sömn.
 
 

Här på väg hem "igen" efter att ha varit ute på promenad med Lotta & co.
Så samanlagt denna förmiddag har jag & Imilia varit ute 2 timmar i den underbara vårsolen. :)
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så trevligt med sällskap!
    Var half efterlyst när jag kom hem ;)
    Rufus är mycket nöjd efter den långa prommenaden... Ligger just nu och sover :)
    Saga springer som en galning i sin stol... Tror Imilia får ta ett snack med henne och berätta det där med att sova :)

    SvaraRadera
  2. Super!!! Nu slapp jag kontroll grejen - bra där :)

    SvaraRadera