lördag 9 mars 2013

Vill inte ge sig!

Igår kväll känndes allt så bra.
Tjejerna verkade vara pigga, jag slapp gå på toa bara för att jag fått i mig något.
Men inatt kom ett bakslag, tjejerna fick hög feber igen.
Hilma kräktes lite inatt, hon har även kräkts nu på morgonen.
Kan vara för att hon drack lite för mkt, pag av att hon var så himla törstig.
 
Nu verkar hon mkt piggare igen, hon har spelat spel på plattan.
Lekt med dockan och barnvagnen. Så kanske kanske.
Febern har gått ned från 39,3 till 37,8...
 
Själv har jag hunnit med en hel del nu på morgonen,
men det är ju så när man kliver upp vid 7 tiden och är pigg. :)
Har plockat en massa saker som låg över allt.
Diskat två maskiner, en väntar ännu. Dammsugit hela nedervåningen.
Satt igån en tvätt maskin. Plockat ved. Myst med tjejerna. Ätit frukost.
Och försökt att få Imilia att sova, synd att den är -18 ute, annars hade jag tagit en promenad med henne,.
 
 
Imilia skjuter allt fram för sig nu.
Denna stol älskar hon, att skjuta framför sig för att sedan kunna sätta sig på den.



1 kommentar:

  1. Å va jobbigt med bakslag :(
    Hoppas det var slut kampen

    SvaraRadera