tisdag 23 april 2013

Passade på!

Igår Passade vi på att vara ute, efter kyrkis.
Eller efter tuppluren tjejerna tog efter kyrkis. :)

Imilia var så farchinerad över snön, men visst tyckte hon att den var kalla också.


Hon ålade sig ur min famn för att få komma ner och krypa sjläv.
Hon ville även gå, så vi tog en lten promenad på gatan. Givetvis fick hon hjälp av min hand.
Men hon kan ta några steg själv nu.
 

Hilma fick ta ut sin Wigglekart, grannen Josefin hade sin bobby car ute.


 
På kvällskvisten var jag för trött för att åka och träna Pace 70min,
Så det fick bli en premär tur ute. Skulle kanske tagit det lite lugnare när det var på safalt och när jag hade med barnen i löpvagnen, men jag orkade mer än vad jag trodde. Så det var ju bra.
 
Har även sprungit samma sträcka nu på morgonen med Imilia i vagnen.
Hon somnade även denna gång. Det måste betyda att mamman springer behagligt och lugnt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar