måndag 8 april 2013

Ta sig en lutare!

Man kanske ska passa på att ta sig en lutare, medan barnen gör det.
Vi har precis kommit hem efter en härlig promenad, i detta finväder.
Tvätten är hängd, och den sista av 4 maskiner är igång.
Jag förtjänar också en lutare, bara för 10 min.
( 1,5 timme senare, har jag ännu inte tagit mig en lutare, fick annat och fixa)
 
 
Måndag = Kyrkis
 
Idag var det kyrkis som de flesta måndagar.
Dock ingen förra veckan för då var det påsk lov.
 
Idag var väl kanske ingen turdag,
Hilma krockade och fick en svullen blåtira under ögat,
spillde ned sig så hon fick leka utan byxor, nån klämde fingret på Imilia i en bondgår.
Ja, ibland önskade man att man kunde klona sig, man kan ju inte vara överallt.
 
Hoppas på mindre folk nästa gång, så kanske det går bättre.
Kompisarna Tova & Lova var iaf där. :)
 
Ikväll laddar jag för träning, det blir Pace 60 min.
De senaste dagarna har det varit så mkt här hemma, så det har bara blivit promenader och enstaka övningar och upprepningar.  Bättring bättring, nu kör vi igen.
Tyvärr har min tränings kompis blivit sjuk, så hon vilar denna vecka. Tur det finns fler som vill träna, så man inte är helt själv på passet iaf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar