måndag 15 april 2013

Bustroll, kyrkis, sömtutor!

Jaha då var det måndag igen.
ÅÅ så fort helgen går, och på tal fort veckorna då..

Idag har det varit kyrkis, betydligt mkt lugnare denna vecka än förra.
Imilia somnade på väg hem i bilen och sov över 3 timmar.
Hilma somnade också men sov inte alls lika länge.

Brudarna bus.
 
 
 
 
Hilma började att leka med bilarna idag, hon sorterade även de efter färg
 
Men sen var det pyssel som vanligt. Vårblommor fick de måla denna gång
 
Här är Hilmas fina maskrosor och tussilago
 
Kl 10.00 är det samling med sång och dans
 
Efter fikat var det dockorna som gällde, här skulle det bäddas fint
 
Imilia där emot ville vara som de stora tjejerna, hon skulle sitta vid bordet och fika.
 
 
Hon har blibit en riktig klätterapa.
 
Idag är det mkt som har hänt, en trasig vas, döva öron,  Hilma slog sönder en sak på rummet,
Imilia sket ner hela mig samt henne själv, Brudarna badade med en hel det tjafs om mitt är mitt.
Hilma kissade ner mattan och mkt mer. Kan säga att jag höll på koka över vissa gånger.
Men hejdade mig i sista stund. De är ju trots allt bara små barn,, ;)
 
Ikväll har det varit Pace 75min härligt och otroligt jobbigt.
Mest härligt för nu är det över för denna vecka, samt att tvätten är hängd, ett varmt bad har avnjutits.
Dock var det min man som passade badet, och då var han såhär lustig med mig.
En massa skum, hade han ordnat så fint.
 
 
Förstår ni vad jag menar..
 
Och nu ska jag bara svara på en del mejl som jag har fått under dagen. :)
Natti natt på er..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar