onsdag 24 april 2013

Cupcake!

Det blev Cupcakes ist för vila idag.
Hade tänkt att jag skulle vilamedan Imilia gjorde det efter babysången och innan hämtning av Hilma.
Men så blev jag så sugen att baka något gott i min nya KitchenAid.
ÅÅ jisesss vilka otroligt goda muffins det blev.
Ska fixa med glasyren ikväll efter träningen så det blir riktiga Cupcakes.

Nu är min KitchenAid använd för första gången. :) 

På väg in i ugnen, man kan ju inte få annat än sommarkänslor över dessa muffinsformar


 
Gyllenbryna blåbärsmuffins nu klara, för att svalna och sedan få topping på sig.
Min underbara svärmor kom med blåbärna förra veckan, kanon med sådan svärmödrar. :)

Hilma var super glad när hon fick höra att mamma hade gjort muffins.
Men självklart måste man äta mellis innan, och det gjorde hon på 5 blanka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar