onsdag 10 april 2013

Power Cardio!

Kvällens träning var Power Cardio.
Otroligt roligt och jobbigt pass. Mkt kondition, styrka med egen kropp, aerobic m.m

Så dagens träning blev:
1timme promenad
30 min powerw. med barnvagn
60 min power cardio.

Hade tänkt köra löpintervaller, men gick och myste med Imilia ist.
Somnade även till. Nu är man ny badad och klar för kudden.
Men så kom jag på att det är Onsdag = Grey´s. Hallå det kan man ju inte missa.
Förra Onsdagen var jag ju jätte peppad, men då var det ju hockey ist.
Så nu har jag tagit min äggmacka och ist för te blev det varmt limevatten. :)
Trevlig kväll på er alla.

 
 
Måste bara visa dessa två sköna bilder, på mina go jänter.
 
Här visar proffsen hur mamma ska dansa

Och idag skulle nallarna följa med i båten, men de fick ju inte plats.
Så Hilma ordnade en egen båt åt dem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar