tisdag 2 april 2013

Vinnare!

I helgen när vi var på Bauhaus som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Hade de en tipsslinga, och gissa antal skruvar i en burk.
Jag och tjejerna kikade lite på frågorna,
medan Markus var ut och hämtade en extra vagn till allt somvi skulle köpa.
De var verkligen inte lätta. Exempel:
hur många leverantörer de hade
hur många artiklar
när de öppnade m.m.

Så jag kryssade bara i Markus lapp.
Och idag fick han ett samtal från just Bauhaus att han hade vunnit en högtryckstvätt.
När han kom in trodde han inte sina ögon. Det var en Kärcher K5 premium värde 4295:-
Ni ska bara veta vad han har surrat, just om en ny högtryckstvätt.
Den vi har gick tydligen sönder sist han tvättade bilarna.

Så här fint skrev min man på fb.
Jag måste ha världens bästa fru, vi var på bahaus i helgen och då kryssade hon tipsslingan.
Imorse ringde dom och sa att jag hade vunnit en Kärcher K5 premium.
Tummen upp :) med Sophie Edén Näsman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar