torsdag 16 maj 2013

5 år!

Idag är det min och min älskade Markus 5års dag.
Tack för att du påminnde mig igår. hihi
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är den bästa mannen man kan ha.
Du är en underbar far till våra barn. Och det bästa av allt, du gör som jag säger. ;) haha..
Du älskar att träna, synd att du inte kan träna min kropp också. Då hade nog jag fått 6-pack innan dig.

Efter 5 år tillsammans har vi hunnit med en hel del.

Härliga turer med Husvagenen


En massa golf som vi älskar som intresse

Lyckan är total på golfbanan

Vintern är en härlig tid

Hmm, kan man tro att vi ska ha barn här??

Så kom hon vår älskade Hilma 2010-06-12


Pappan är lycklig med ett hockeyfan till dotter, dock hejjar hon på fel lag.

Vår lilla tös blir stor.

En hel del renovering har vi hunit med, här målning i vårt gamla radhus

Och vips så skulle 2:an komma


Vi älskar dig Imilia, fast att du kan vara en riktig grinunge. hihi

Vi köpte hus i augusti 2012, här får vi känna av all snö som kan komma.
Men vad gör det när Markus älskar att skotta snö och klippa gräs.
 
Den 20/12 2012 sa vi JA till varandra,
för att leva tillsammans för alltid.

En underbar dag som vi aldrig kommer att glömma.
 
 
Två sinnen
ett mål
Två hjärtan
du & jag
föralltid
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar