måndag 6 maj 2013

Måndag!


Måndag!

Imilia hade en tid hos tandläkaren kl 08.30 för 1års kontroll.
Hilma tyckte det var mer intressant med blädderblocket än Imilia.
De fick även varsin tandborste med sig hem.
 
 
Kyrkis

Idag fick de måla en pinne som ska bli ett fantasidjur nästa gång.
De fick även limma popcorn, som antingen kunde bli lamm el träd m.m
Hilma gorde Lamm.
Sångstunden var en hit som alltid, Hilma gick och diggade på lite.


Hemma

 
Solen sken och det var hel underbart varmt. Det var så varmt att det riktigt brände på benen.


Hilma schysta min när hon fick se Mammas VITA ben, tänkte jag kunde passa på att sola dem lite.


Vi blåste STORA såpbubblor som  flög högt över taket.


Pickning i skuggan


Mammas Cooling


Det finste jag har


Tillslut fick jag ta mig ett bad efter 75 min pace pass.
Och kl 06 på morgonen var jag ut på en härlig 5km runda.
Bra jobbat tycker jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar