torsdag 12 september 2013

Liatorp!

Idag har ett Liatorp Vitrinskåp från Ikea flyttat in hos oss.
Jag är så otroligt nöjd över detta köp.
Det blev mkt ljusare, fräschare och en större känsla med detta vita vitrinskåp. :)
Det är bäst att passa på medan Mannen är på resa. tihii..
Skönt att man kan klara sig själv ibland. Allt från att fråga folk på parkeringen om de kunde ge mig en hjälpande hand att lasta. Och snälla grannar som hjälper till att flytta det gamla skåpet.



3 flyttbara glashyllplan; anpassa avstånd efter ditt förvaringsbehov.
- 2 fasta hyllplan; för ökad stabilitet.
- Justerbara fötter; står stadigt även på ojämna ytor.
- Dörrar av härdat glas håller dina favoriter dammfria men synliga.

Vårt nya vitrinskåp är nu på plats.
Jag älskar verkligen detta skåp, jag har velat ha det så länge. :)


Våra små nya vänner har fått tagit plats i vitrinskåpet

Mitt favorit porslin som jag har fått av min farmor i Bröllopspresent
Kunglig Dansk
 Royal Copenhagen
 
Tjejernas fina koppar med mumin familjen



 

2 kommentarer:

  1. Tänk om min man kunde åka bort så jag oxå fick shoppa lite :))

    Super fint!

    SvaraRadera