lördag 7 juni 2014

Njuta!

Det gäller att passa på att njuta när stunden tillåter det. Barnen somnade så fort jag kom hem från jobbet. Och då fixade jag lite här på bloggen och sedan var jag på väg ut i trädgården. Men just då kom Markus hem med maten. Och efter den cyklade vi på affären för att hyra film. När vi kom hem från affären hann vi gräva ner en thuja, och just när vi var klar med den, och hade bestämt oss för att köpa en till, för att sätta bredvid. Kom Hilma och Imilias kompisar från förskolan och cyklade förbi. Lagom till en fikapaus och de blev kvar här i ca 2 timmar. Vi vuxna hade en härlig pratstund och barnen lekte bra tillsammans på övervåningen. Så plommonbuskarna får vänta tills morgondagen innan de ska få sin plats i trädgården :)






Markus somnade visst med barnen så jag får väl se hyrfilmen själv.
Endast 2,36 h tro om jag är vaken filmen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar